Tuesday 11 December 2012

ALAHAI INTAN PAYUNG

Well semalam dan hari nie start hantar Intan Payung ke pengasuh baru..... Memang la jauh siket dari rumah tapi demi Intan Payung, aku gagahkan jugak. Alhamdulillah, walau pun Intan Payung nanges2 jugak.... tapi tak la sampai berpanjangan macam kat rumah Nora.....

Mungkin betul Nora kata yang Intan Payung macam trauma n takut sebab dah biasa kene biar jerrr kat rumah pengasuh lama..... Mungkin jugak.... 

Alhamdulillah jugak pengasuh baru nie jaga budak2 yang dah cerdik siket dan besar siket dari Intan Payung, so takde la Intan Payung terbiar saje. N kebetulan anak2 kak ani nie pun ade di rumah sebab cuti sekolah.... so ramai la yang melayan Intan Payung. Suka la dia.....

Hari nie, 11 Dis 2012 (Selasa) aku p hantar Intan Payung, kelakar sangat dia bila nampak pengasuh dia tue. Dia peluk aku kuat2 x nak lepas sebab tau yang dia akan kene tinggal di situ. Aku sedeh jugak tapi aku perlu pikirkan karier ku ini.

Tp Alhamdulillah, sekejap jer dia macam tu, lepas kakak2 kenit dia datang main ngan dia, aku say good bya pun dia buat tak tau jerrr.... hehehehehehheee...... hai la Anak. Intan Payung buah hatiku....

Ya Allah ku mohon Kau lindungilan zuriatku dari bala bencana dan bahaya. Kurniakanlah zuriatku itu dengan  kesihatan, kepintaran dan keimanan Ya Allah Ya Rahim..... Aku merayu Ya Allah yang maha pengasih dan penyayang....Aaamin.....

No comments:

Post a Comment