Wednesday 21 December 2011

HANGIN SATU BADAN.....

You ollsss mesti hangin kan......  kalo ade org bodoh taktau buat keje tapi yang die pandai bodek bos n bagitau benda buruk2 pasal orang lain..... memang patut dibunuh jer org macam tue.... 

Lagi sakit ati bila bos dok dengar pulak cakap orang bodoh tue n pegi marah2 kat org2 lain yang buat keje sikit punya bagus berbanding orng bodoh tue...... sian pulak kat kerani2 n CC aku nie kene marah bagai...... 

Sila panggil aku pulak nak tgk sejauh mana bos boleh marah aku di sebabkan mulut si bodoh tue...... 

Sekarang bos jatuh jadi apa bila mengamuk sebab dengar cakap2 si bodoh tue? 

Si bodoh nie kalo nak tau, sangat la tak reti buat keje..... bagi tau keje yg memang keje hakiki dia pun dia tak buat inikan pulak nak suruh dia buat keje orang lain..... Keje dia mmg 1 ja.... tapi sampai kerja n tanggungjawap tue jadi teruk, rosak, memerlukan duit/peruntukan yang tinggi semata2 nak di baiki..... Bodoh macam harun......

Ya Allah Ya tuhan ku....
aku tau aku amat berdosa di atas keceluparan ini tapi ini saja cara untuk ku melampiaskan amarah ku Ya Allah. Aku tidak mahu terus memendam kemarahan hingga menyebabkan malu ke atas ku Ya Allah.......  ku mohon agar Kau peliharakan lah aku dan kakitangan ku dari sebarang fitnah dan kecelakaan Ya Allah....... 

No comments:

Post a Comment